nedjelja, 3. travnja 2016.

Како је 'Арканов тигар' Обилић постао првак државе - дио 2

Када је постао довољно моћан и послије успјеха које остварује ФК Обилић,Жељко Ражњатовић Аркан одлучује да се прошири и преузме ФК Млади пролетер,који је тада имао свој стадион и имовину,али у власништву породице Оларевић
Према свједочењу чланова те породице,Аркан им отима клуб и имовину и претњом их приморава да Млади пролетер пререгиструју у Млади Обилић.

Према ријечима Александра Оларевића,давне '58.године,због стратешког положаја, држава је дала земљиште у замјену за кућу коју је породица имала на игралишту Балкана.Тада су се преселили изградили породичну кућу и фудбалски стадон за клуб. Клуб је живио нормално,дјеца су тренирала све док се '97 није појавио Аркан те су тада настали проблеми.

Оларевић каже да је Аркан тада обећао његовој породици десет станова,десет локала и да је направљен уговор о пословној-техничкој сарадњи.Међутим,како се ништа није дешавало тим поводом,Оларевићи су покушали да се изборе за свој клуб. 

'9.11.'99,баш тај дан ме је позвао у своју канцеларију да разговарамо.Тада ми је ставио пиштољ уста и рекао да одмах пођем у Министарство да захтјевам промјену имена клуба.То сам и урадио јер да нисам вјероватно бих био убијен. Ујутру су ми јавили да је рјешење готово и да дођем по њега.За мање од 24 часа све је било рјешено.Тада сам схватио с ким заправо имам посла' - Александар Оларевић

Nema komentara:

Objavi komentar